מינויים

מונתה מנהלת חדשה ליחידת הפסיכיאטריה ב"וולפסון"

ד"ר אירנה בריסקמן, מומחית בפסיכיאטריה של המבוגר, מרצה קלינית בכירה באוניברסיטת ת"א ומדריכה סטודנטים לרפואה, מונתה לאחרונה לתפקיד

ד"ר אירנה בריסקמן, מנהלת יחידת הפסיכיאטריה ב"וולפסון". צילום: דוברות ביה"ח

ד"ר אירנה בריסקמן מונתה לאחרונה לתפקיד מנהלת יחידת הפסיכיאטריה במרכז הרפואי וולפסון בחולון. ד"ר בריסקמן, בת 62, תושבת בת ים, היא מומחית בפסיכיאטריה של המבוגר, מרצה קלינית בכירה באוניברסיטת תל אביב ומדריכה סטודנטים לרפואה.

את לימודי הרפואה סיימה ד"ר בריסקמן בבית החולים לרפואה באלמטה, קזחסטן. עם עלייתה לישראל, התמחתה בין השנים 1994-2000 בפסיכיאטריה של המבוגר בבית החולים אברבאנל. כמו כן, היא בוגרת הקורס להיפנוזה של החוג לפסיכיאטריה והקורס לפסיכוגריאטריה של אוניברסיטת תל אביב. בשנת 2008 זכתה בפרס "עובד המשרד" בשירות המדינה. החל משנת 2000, ד"ר בריסקמן עובדת במרכז הרפואי וולפסון ובשנים האחרונות ניהלה את שירות הפסיכיאטריה בבית החולים.

מחקרה של ד"ר בריסקמן ועמיתיה - Treating delirium in a general hospital: a descriptive study of prescribing patterns and outcomes - זכה לתהודה רבה ופורסם בכתבי עת ואתרים בעולם.

ד"ר בריסקמן אמרה על המינוי :"אני מודה להנהלת בית החולים על האמון בי ושמחה להוביל את התחום הפסיכיאטרי במרכז הרפואי וולפסון. החזון שלי הוא להמשיך ולפתח את התחום באמצעות מיזמים ושיתופי פעולה ובעיקר להמשיך ולהעניק למטופלים רפואה מהמעלה הראשונה לצד אמפתיות וחדשנות".

נושאים קשורים:  ד"ר אירנה בריסקמן,  פסיכיאטריה,  חדשות,  מינוי,  בית החולים וולפסון
תגובות
אנונימי/ת
03.03.2023, 15:01

האם אתם מדווחים על כל מינוי של מנהל מחלקה או יחידה? איך אתם מחליטים על מי כן ועל מי לא?

אנונימי/ת
04.03.2023, 13:51

כשאין משהו אחר לדווח עליו מהבית חולים הזה, אז מדווחים על מינויים.
על בסיס אנשים גדולים מדברים על רעיונות, אנשים בינוניים מדברים על אירועים, אנשים קטנים מדברים על אנשים

אנונימי/ת
16.03.2023, 00:28

אני מתגעגע לדרמה הטורקית באונקולוגיה שם, היו ימים...